top of page

Als u op zoek bent naar de perfecte muzikale invulling van uw feestelijke gelegenheid, dan bent u met Switch verzekerd van kwaliteit en variatie voor de scherpste prijs.
Dankzij jarenlange muzikale ervaring weet Switch wat het publiek op een avond wil horen. Dat varieert van klassiekers van toen tot de meest hedendaagse hits.
De band speelt inmiddels al jaren door het hele noorden van Nederland. Daarnaast zijn er geregeld uitstapjes naar andere provincies en zelfs het buitenland, om de Frankfurter Musikmesse als klinkend voorbeeld te noemen.
Niet voor niets is Switch een steeds terugkerende gast op tal van dorpsfeesten, personeelsfeesten, bruiloften en alle mogelijke andere gelegenheden waarbij live muziek gepast is. Daarbij mag de band zich verheugen op steeds meer aanvragen uit nieuwe hoeken, waaruit een stuk waardering blijkt waar Switch trots op is!
Samen met partner in licht en geluid Powersound uit Groningen is ieder optreden audiovisueel tot in de puntjes verzorgd.
Bezoek een van onze optredens of zoek gerust via deze site contact met ons voor een nadere kennismaking!

SWITCH ON!

switch logo.jpg